STM
Sol, Tammy and Mara, three sisters who form the band C-POP, are under the control of their manager and legal guardian, Jackie. They create STM under false identities to escape from her. Sol reunites with her first love, Ramiro, but she likes Álex. Tammy meets Jota, an STM fan. Mara begins the search for her father, who abandoned them. They perform as C-POP but playing one of their STM songs. Jackie seeks revenge and their father tries to exploit them for his own personal gain.
Sol, Tammy and Mara are three teenage sisters who form C-POP, a band that becomes a great hit. Everyone thinks they have a perfect life, but they are actually controlled by their manager, Jackie, who doesn't allow them to perform their music freely. Jackie is also the girls' legal guardian. The girl's mother passed away, their father fled the country, and they had no other relatives except for distant cousin of their mother's whom they had never seen before so they were placed under her custody: this distant cousin was Jackie. The sisters form STM to be free and escape their manager's control. They create the band using false identities and it comes to life online. While continuing their musical careers as C-POP and STM, they must deal with their personal problems. Sol is reunited with her first love, Ramiro, but she feels closer and closer to her fake boyfriend, ÁLEX, the leader of the Bad Boys Band (BBB). Tammy experiences new feelings when she meets Jota, an STM fan, through social media without knowing that she is a girl. Mara begins the search for her father, Johnny, who abandoned them when they were very young. Jackie discovers the girls' secret and eliminates all traces of the STMs on the internet and intensifies her measures to control the girls000. They feel defeated by Jackie and have no choice but to obey. But during a major pop music festival they challenge Jackie's authority by showing up in their C-POP outfits but performing an unreleased song they had written for STM. Their performance is a huge hit, C-POP love the band's new style and the girls are successful by staying true to themselves. However, they are now left to deal with Jackie's revenge, but Johnny makes an unexpected appearance. With his arrival, he puts Jackie's power in check. It looks as if the nightmare is about to end, but Johnny made a deal with Navarro, manager of the BBB, to exploit the C-POP for his own personal gain.