Kingdom Come
When her husband passes away, Raynelle Slocumb (Whoopi Goldberg) calls the entire clan together, and family tensions reach a comedic boil as the wildly dysfunctional Slocumbs reunite.
Diverse members of a large rural African-American family come together -- and play out a range of old issues that have long faced them -- as they prepare to bury the family patriarch, a man who has had his own share in emotionally complicating their lives.