Los Sin Nombre
Is Ángela alive? Who kept her? Ignored by the police, Claudia asks for help from Salazar, the former officer who failed to solve Ángela's case, and Laura, the young woman whom Ángela brought back to life. Together, they discover a cult hiding a sinister plan.