Copa Rio, Vira-Latas E O Supermundial
The original ESPN production shows that the Copa Rio is more than just an intercontinental club tournament. The effects of the competition's pioneering nature, held in Brazil in 1951, which helped fans to send their inferiority complex away, are still present today, including in the Super Word Cup, FIFA's latest move to maintain its monopoly over the most popular sport on the planet.