Carancho
Sosa is a disbarred lawyer who uses Argentina’s high traffic-related death rate to his advantage as he preys on the injured as part of a crooked nonprofit. An accident on a fateful night leads Sosa to meet Luján, a doctor trying to save the person Sosa is trying to make a client. Their worlds come crashing together like the wrecks they´re all too familiar with.
In this Argentine crime thriller, Sosa is on the verge of getting his lawyer’s license back. Sosa, however, uses Argentina’s high traffic-related death rate to his advantage as he preys on the injured as part of a crooked nonprofit. Sosa’s unsavory profession brings him to the scene of an accident and into the world of Luján, a young doctor trying to save the person, and Sosa trying to gain a client. Their lives collide as violently as a high-speed crash... until Sosa’s hustle catches up to him.