Dragonball: Evolution
The young warrior Goku embarks on an incredible adventure to thwart evil forces and collect all seven of the world's Dragon Balls, mystical orbs that grant unimaginable powers.
A naïve young martial artist, an elderly sensei, a female scientist with a bad attitude and a handsome thief search for the seven Dragon Balls that they've been told are earth's only hope against a group of aliens determined to destroy the planet.