The Falcon and The Winter Soldier
Marvel Studios’ “The Falcon and The Winter Soldier” stars Anthony Mackie as Sam Wilson aka Falcon, and Sebastian Stan as Bucky Barnes aka Winter Soldier. The pair, who came together in the final moments of “Avengers: Endgame,” team up on a global adventure that tests their abilities—and their patience.
Marvel Studios’ “The Falcon and The Winter Soldier” stars Anthony Mackie as Sam Wilson aka The Falcon, and Sebastian Stan as Bucky Barnes aka The Winter Soldier. The pair, who came together in the final moments of “Avengers: Endgame,” team up on a global adventure that tests their abilities—and their patience. Directed by Kari Skogland with Malcolm Spellman serving as head writer, the six-episode series also stars Daniel Brühl as Zemo, Emily VanCamp as Sharon Carter, and Wyatt Russell as John Walker.