Los Montaners
The Montaner family: meet and follow this iconic family, headed by one of the most important artists in Latin music's history: Ricardo Montaner. This family of artists has become one of the most successful and talked about in the entertainment business. Get a peek at their daily lives as they balance family and professional life under the public eye.
We follow the iconic Montaner family, headed by one of the most important artists in Latin music's history: Ricardo Montaner. This family of artists has become one of the most successful in the entertainment business. Get a peek at their daily lives as they balance family and professional life. Ricardo and Marlene, the parents, observe how the nest becomes emptier and emptier. Their eldest son, Ricky, is ready to marry actress and model Stefi Roitman. Evaluna, the youngest is expecting her first child with Camilo. After overcoming a crisis trying to balance his work life and his relationship, Mau, the middle child, announces he is expecting a baby with his wife, Sara Escobar. We'll see stunning images and live performances. We'll get to know the family's lifestyle through videos captured on phones, interviews, and private family footage.