Spider-Woman
Jessica Drew was bitten by a poisonous spider as a child; her father saved her life by injecting her with an experimental "spider serum," which also granted her superhuman powers. As an adult, Jessica is editor of Justice Magazine, with two other employees featured; photographer Jeff and Jessica's teenage nephew Billy. When trouble arises, Jessica slips away to change into her secret identity of Spider-Woman.