I AM BOXER
From 30-year boxing veteran Don Lee comes the ultimate survival competition. Ninety boxers, regardless of age, weight, or profession, gather to prove they're the best. They'll face off in explosive matches and missions on an epic scale. Who will survive to the end and be crowned the champion?
Global action star and 30-year boxing veteran Don Lee unleashes the ultimate survival competition.
Age, weight class, and profession don't matter. Pros, amateurs, MMA fighters, soldiers, students, and office workers—90 of the fiercest competitors gather in one place, all vying for victory.
Forget everything you know about boxing. This show features missions on an epic scale, rules that defy imagination, and opponents that seem impossible to defeat. Witness these boxers push past their limits in explosive showdowns packed with shocking twists.
I Am Boxer>, the blockbuster boxing survival series that will get your heart racing. Who will survive to the end and be crowned champion?