Woman on Top
A beautiful cook leaves her unfaithful husband and becomes a charismatic, popular television chef; Her husband tries to win her back, but he has to fight a spell that's made her stop loving him.
When Isabella (Penelope Cruz) decides to break free from her rocky marriage and move to San Francisco, she discovers the perfect recipe for coming out on top - her own hit TV cooking show. But when her producer falls in love and her ex-husband comes to town to win her affection back, who knows which man will end up on the bottom?