The Parents
THE PARENTS is a multi-award winning comedy series with short sketches illustrating the precarious art of being a modern parent. Showcasing a family of five, named Parent (a typical french family name which is a play on word "parenting" here) - a father and mother grappling with three sometimes rambunctious boys - a world filled with love, tenderness and laughs seasoned with shouts and grimaces. THE PARENTS will forever change your view of the 21st century family life.