Ernest Scared Stupid
Everybody's favorite know-it-all, Ernest P. Worrell, scares up heaps of hilarious laughs in this frightfully funny comedy! The loveable lunkhead is in for a devil of a time when he accidentally unleashes an evil demon from its sacred tomb, causing the awakened foe to go on a devastating rampage. Ernest desperately attempts to prevent the destruction of town, but a 200-year-old curse renders Ernest Scared Stupid! And that's when the fun and adventure begin! Loaded with uproarious hilarity, and a host of outrageously kooky characters, this treat delivers off-the-wall nuttiness that's sure to drive you wild any time of the year!