Chaos
Le Chaos is the story of ten excited teenagers with VIP passes to attend a concert by their idol INVO, a once-in-a-lifetime event. But the party is cut short, interrupted by an especially vicious attack. As we learn more about their individual stories and what actually happened during this tragic evening, we discover the real reasons behind the terrible act that throws their lives into true chaos.
CHAOS is the story of ten excited teenagers with VIP passes to attend a concert by their idol INVO, a once-in-a-lifetime event they've been looking forward to for months! Then the impossible happens - there is an explosion. The tragedy kills some of them and injures others. Everyone's life will be changed forever. The main dramatic arc of this suspense thriller/family series remains is the police investigation during which we discover various distinct family units, and which slowly but surely will unravel the mystery behind that fateful day. The suspense remains until the very last minute and only in the final episode will we understand what really happened. CHAOS is drama and suspense at high-voltage.