A Simple Twist of Fate
A heartwarming motion picture about a single dad who discovers the joys and pain of fatherhood after adopting a daughter.
Big-screen favorite, Steve Martin, shines in this heartwarming motion picture about a single dad who discovers the joys and pain of fatherhood after adopting a daughter. All is well with this special relationship until a local politician attempts to come between them. As they fight to remain a family, the bond between father and daughter is strengthened. With an all-star cast that features winning performances from Gabriel Byrne, Stephen Baldwin and Catherine O'Hara, A Simple Twist of Fate is a captivating movie treat that's sure to entertain you!