Love Story: John F. Kennedy Jr. & Carolyn Bessette
A limited series exploring the undeniable chemistry, whirlwind courtship and high-profile marriage of John F. Kennedy Jr. and Carolyn Bessette, whose love story captured the attention of the nation.
FX’s “Love Story: John F. Kennedy Jr. & Carolyn Bessette” is a limited series that explores the undeniable chemistry, whirlwind courtship and high-profile marriage of one of the most iconic couples of the 20th century. The first installment in Ryan Murphy’s “Love Story” anthology is inspired by Elizabeth Beller’s book “Once Upon a Time: The Captivating Life of Carolyn Bessette-Kennedy.” He was the closest thing to American royalty. The country watched him grow from a boy to a beloved bachelor and media sensation. She was a star in her own right. Fiercely independent and with a singular style, she rose from being a sales assistant to an executive at Calvin Klein, and became a trusted confidante of its eponymous founder. As their love story unfolded on a national stage, the intense fame and media attention that came along with it threatened to rip them apart. The series charts the complex and heartbreaking journey of a couple whose private love became a national obsession.