Comedy, Music
With rock and roll running through his veins, a failed over-the-hill drummer gets a second chance at fame with a new band twenty years after getting booted out of his now famous former band.
“THE ROCKER,” aka Robert “Fish” Fishman, was the drummer for an eighties hair band. He was living the rock ‘n’ roll dream… until he was kicked out of the group. Twenty years later, the desperate rocker joins his nephew’s band, “A.D.D.,” finally reclaiming the rock-god throne he’s always thought he deserved -- while taking his much younger bandmates along for the ride of their lives.