Young & Hungry
Josh, a wealthy young tech entrepreneur, meets Gabi, a feisty young food blogger looking to be his personal chef.
Two worlds collide when Josh, a wealthy young tech entrepreneur, meets Gabi, a feisty young food blogger, looking to be his personal chef. Gabi is desperate for the job and must prove herself, mostly to Josh's aide, who prefers a famous chef for the job. With the help of her best friend Sofia and Josh's housekeeper, Gabi turns a difficult situation into an opportunity for employment and maybe even love.