Seth MacFarlane returns as writer, director, and voice star of TED 2, the follow-up to the biggest comedy of all time. Joined once again by star Mark Wahlberg and fellow TED writers Alec Sulkin & Wellesley Wild, MacFarlane produces the live action/CG-animated comedy alongside Bluegrass Films’ Scott Stuber, as well as Jason Clark and John Jacobs.