Invaders, The
THE INVADERS meets the creatures whose alarming ability to adapt to new surroundings has allowed them to thrive in new areas, and create problems.
Invasive species dominate new territory by force, stealth and sheer numbers. THE INVADERS meets the creatures whose alarming ability to adapt to new surroundings has allowed them to thrive in new areas, and create problems. Find out how the problem began, what damage has been done, and how communities are combating these dangerous and wily animal invaders as they stop at nothing in trying to dominate their new environment.