Juno
When she becomes unexpectedly pregnant by a guy pal, a 16-year-old girl in small-town Minnesota decides to give her baby to the "perfect" couple she locates from the classified ads, only to discover that the impending adoption is pushing them towards divorce and causing her to fall in love with the biological father of the child.
Juno MacGuff (Elliot Page) is a cool, confident teenager who takes a nine-month detour into adulthood when she's faced with an unplanned pregnancy-and sets out to find the perfect parents for her baby. With the help of her charmingly unassuming boyfriend (Michael Cera), supportive dad (J.K. Simmons) and no-nonsense stepmom (Allison Janney), Juno sets her sights on an affluent couple (Jennifer Garner and Jason Bateman) longing to adopt their first child.