Brokedown Palace
Two young American girls condemned to 30 years in a Thai prison for narcotics trafficking get help from a human rights lawyer who believes their story about being framed; One girl sacrifices so the other can receive a pardon, though the one left behind learns the lesson of internal freedom and strength.