Ruthless People
Hoping to collect a huge ransom, a pair of inept kidnappers abduct the wife of a loathsome millionaire. But there's a slight complication -- he's thrilled to be rid of her!
Loathesome millionaire Sam Stone (Danny DeVito) is ruthless. How ruthless? When his shrill wife Barbara (Bette Midler) is nabbed by inept kidnappers (Judge Reinhold, Helen Slater), Sam cries tears of joy ... and refuses to pay the ransom. And when the abductors threaten to kill the abrasive heiress, Sam takes immediate action -- he celebrates!