Rebel Pope
Before he was Pope Francis, Jorge Bergoglio was a normal boy in Buenos Aires. His mother wanted him to pursue medicine, but Jorge was trying to find his God-given purpose.
Before the fame, Pope Francis was a boy from Buenos Aires, living in poverty and political unrest. After years of studying science and medicine, in 1956, he has a sudden epiphany that his place is in the church. After 12 years of studying, Jorge is now a priest and climbing the ranks. But when a priest is murdered, it is clear the role of the priests in politics has changed.