Barbarian
Arriving in Detroit for a job interview, a young woman books a rental home. But when she arrives late at night, she discovers that the house is double-booked, and a strange man is already staying there. Against her better judgement, she decides to spend the evening, but soon discovers that there’s a lot more to fear than just an unexpected house guest.