The Savage Line
The Savage Line chronicles an elite group of men whose job it is to protect people working and living in wilderness areas crawling with dangerous animals.
Experienced outdoorsmen, hunters and trackers, Cory Valdes, Jason Lesmeister, Rob Hardy, and Puma Ghost Walker guard men and women working on the edge of society, protecting them from the dangers of the wilderness – especially deadly predators and large, unpredictable animals. The most important tool that each expert carries with him is an in depth knowledge of animal behavior.