Outsiders With Darren McMullen
In this new six-part series, presenter Darren McMullen travels throughout Europe and the UK, spending time with various cultural communities.
In this new six-part series, presenter Darren McMullen travels throughout Europe and the UK, spending time with various cultural communities, spiritual groups, traditional clans and modern subcultures in a bid to understand them better. Darren will participate in their traditions, customs, ceremonies, spiritual beliefs and practices. Throughout his journey he determines whether those independent behaviors and alternative lifestyles are something he too could or should consider. From the Damanhur community in Italy and Norway’s Viking Black Metal scene, to the Bronie enthusiasts, each episode will be a journey of spirituality, intrigue and adventure.