Stakeout
A routine stakeout turns risky when a detective starts a romance with the woman under surveillance -- jeopardizing his partner's career and their lives.
Convinced that a dangerous escaped convict (Aidan Quinn) is headed for his ex-girlfriend's (Madeleine Stowe), a pair of Seattle detectives (Richard Dreyfuss, Emilio Estevez) stake out her apartment. The watch remains routine until one of the detectives begins a high-risk romance with the woman under surveillance -- jeopardizing not only the partners' careers...but also their lives!