Barbara Walters Tell Me Everything
In rare archival footage and revealing interviews, Barbara Walters offers an intimate look at her groundbreaking career and private struggles.
Featuring rare archival footage and behind the scenes moments of her most famous interviews, Barbara Walters offers an intimate look at her life, career and the challenges she faced as a woman in a male dominated industry. What did her interview questions reveal about Walters' own struggles? Through personal anecdotes, Walters recounts her groundbreaking moments and the stories behind her most iconic interviews. She also reflects on the high price of fame and the legacy she hoped to inspire.