Eureka!
“Eureka!” follows the adventures of a young inventor living in a fantastical prehistoric world. She’s a big thinker who’s ahead of her time.
“Eureka!” follows the adventures of a young inventor living in a fantastical prehistoric world. She’s a big thinker who’s ahead of her time. Way, way ahead of her time — in fact, she invented the wheel.