Son of Mine
SON OF MINE is the story of Jacob, an 18-year-old whose life is shattered by the sudden onset of schizophrenia. It follows the downward spiralling of this young man, whose once-bright future is threatened by this unforgiving mental illness. Son of Mine is also the story of Jacob's mother, Marielle, and her relentless efforts to help her son despite all obstacles.