Dancing with the Stars: The Pros’ Most Memorable Dances
"Dancing with the Stars: The Pros’ Most Memorable Dances" is a look back on the twenty most memorable dances of thirty seasons of Dancing with the Stars’ chosen by the Pro-Dancers. Hosted by Derek Hough, Kym Johnson, Cheryl Burke and Brandon Armstrong, we’ll see them countdown to their most unforgettable performance – highlighting everything from the best Mirrorball winning performances over the years, to iconic opening numbers, Emmy-winning dances and unforgettable celebrity mishaps.