Mission: Impossible 3
Ethan Hunt hurdles into spectacular new adventures from Rome to Shanghai as he races to rescue a captured agent and stop Davian from eliminating his next target: Ethan’s wife.
Lured back into action by his agency superiors, Ethan Hunt faces his deadliest adversary yet - a sadistic weapons dealer named Owen Davian. With the support of his IMF team, Ethan leaps into spectacular adventure from Rome to Shanghai as he races to rescue a captured agent and stop Davian from eliminating his next target: Ethan's wife, Julia.