Brothers in War
"Brothers in War" recounts the harrowing combat experiences of the men of Charlie Company: one of the last American combat infantry companies to be drafted, trained and sent to fight together in Vietnam.
Through gripping first-person accounts and digitally-remastered archival footage, including the soldiers' own home movies and personal audio tapes, "Brothers in War" recounts the harrowing combat experiences of the men of Charlie Company: one of the last American combat infantry companies to be drafted, trained and sent to fight together in Vietnam. The two-hour special is fittingly narrated by Charlie Sheen, who rose to stardom after his 1986 performance as a Vietnam soldier in "Platoon."