Cornered by the DEA, convicted New York drug dealer Montgomery Brogan (Norton) reevaluates his life in the 24 remaining hours before facing a seven-year jail term.
Edward Norton heads an amazing all-star cast in the critically acclaimed Spike Lee film 25th HOUR. In 24 short hours Monty Brogan (Norton) goes to prison for seven long years. Once a king of Manhattan, Monty is about to say good-bye to the life he knew -- a life that opened doors to New York's swankest clubs but also alienated him from the people closest to him. In his last day on the outside, Monty tries to reconnect with his father (Brian Cox), and gets together with two old friends, Jacob (Philip Seymour Hoffman) and Slaughtery (Barry Pepper). And then there's his girlfriend, Naturelle (Rosario Dawson), who might (or might not) have been the one who tipped off the cops. Monty's not sure of much these days, but with time running out, there are choices to be made as he struggles to redeem himself in the 25th hour.