Cousin Bette
Inside the aristocratic Hulot family, a series of sexual infidelities, financial misfortunes, and manipulations of the heart is about to set off a few unforgettable fireworks.
Cousin Bette is a deliciously comic romp through the timeless territory of love and revenge. Inside the aristocratic Hulot family, a series of sexual infidelities, financial misfortunes, and manipulations of the heart is about to set off a few unforgettable fireworks. At the center of it all is Cousin Bette, the calculating spinster who takes on this world of secret treachery.