Olivia Rodrigo: driving home 2 u
Singer-songwriter Olivia Rodrigo takes a familiar road trip from Salt Lake City, where she began writing her debut album “SOUR,” to Los Angeles. Here, she recounts the memories of writing and creating her record-breaking album and shares her feelings as a young woman navigating a specific time in her life.
Singer-songwriter Olivia Rodrigo takes a familiar road trip from Salt Lake City, where she began writing her debut album “SOUR,” to Los Angeles. Along the way, Rodrigo recounts the memories of writing and creating her record-breaking debut album and shares her feelings as a young woman navigating a specific time in her life. Through new live arrangements of her songs, intimate interviews and never-before-seen footage from the making of the album, audiences will follow Olivia along on a cinematic journey exploring the story of “SOUR.” Directed by Stacey Lee, “Olivia Rodrigo: driving home 2 u” is produced by Interscope Films and Supper Club.