Disney's Fillmore
On the surface, it’s one of the best behaved, most orderly 1500+ student middle schools in the country. But trouble is always rearing its ugly head – from peddling hot baseball cards and rigging student elections to bully-wedgie payback sprees. A hotshot seventh grade Safety Patroller, Cornelius Fillmore, and his comrades on the Safety Patrol are determined to keep order and make sure the good guys win.