America's Funniest Home Videos
The show that invented the viral video and the longest-running primetime entertainment show in ABC history, provides viewers with hilarious real-life blunders that fly by at a dizzying pace. AFV continues to be a fun-filled tradition for millions of families from coast to coast. Please note, this program is presented as originally created.