Pooch Perfect
A dog grooming competition showcasing 10 of the best dog groomers in the country, along with their assistants, competing in a series of paw-some-themed challenges. Each week teams will compete in the Immunity Puppertunity challenge, where one team will earn immunity from elimination. Then, in the Ultimate Challenge showdown, the remaining teams will face off in an epic grooming transformation, which they will show off on the illustrious dog walk.