Inside North Korea: Live From The Games
Bob Woodruff reports live from Pyeongchang about how the Olympics are used as proxy battlefields for geopolitical conflicts on the Korean peninsula.
ABC News’ Bob Woodruff puts the escalating tensions on the Korean Peninsula into context by examining the interplay between geopolitics and international sporting events like the Olympics. Through archive of past games, expert interviews and insights from his reporting inside the secretive nation, Woodruff helps viewers better understand how North Korea uses sports and the Olympics to further its political ambitions.