Made in Canada
At Pyramid Productions, the champagne is flowing – the network has just ordered another 20 episodes of “The Sword of Damacles”. But Richard Strong won’t be happy until his fortunes change. As a lowly script reader, Richard’s progress at Pyramid depends on Raymond Drodge moving up or moving out.
At Pyramid Productions, the champagne is flowing – the network has just ordered another 20 episodes of “The Sword of Damacles”. But Richard Strong won’t be happy until his fortunes change. As a lowly script reader, Richard’s progress at Pyramid depends on Raymond Drodge moving up or moving out. While Richard plots, Pyramid President Alan Roy and Senior Production Advisor Veronica Miller try to puff up the damaged ego of Damacles’ star.