Step Up
A juvenile delinquent is sentenced to community service at a school for the performing arts, where he unexpectedly discovers his talent for dance.
Incredible dancing and awesome music fuel STEP UP, the exhilarating and inspiring movie starring Channing Tatum who sizzles as Tyler Gage, a rough and streetwise hunk with raw talent. When Tyler finds himself doing community service at a school for the performing arts, he also finds Nora, a beautiful and privileged classically trained dancer who's searching for a temporary replacement for her injured dance partner. Spying Tyler's smooth moves, Nora decides to take a chance on him. But as they begin training, tension builds, tempers flare and the differences in their backgrounds explode -- igniting this electrifying tale about not giving up on your dreams.