A tight-knit group of street dancers, including Luke and Natalie, team up with NYU freshman Moose, and find themselves pitted against the world's best hip hop dancers in a high-stakes showdown that will change their lives forever.
New York's intense street-dancing underground comes alive as the raw, passion-fueled culture goes global. A tight-knit group of street dancers, including Luke and Natalie, team up with NYU freshman Moose and find themselves pitted against the world's best hip-hop dancers in a high stakes showdown that will change their lives forever.