Behind the Attraction
Behind the Attraction takes you on a ride behind Disney Parks’ most iconic and beloved attractions. How did the Imagineers fill the Haunted Mansion with 999 happy haunts? When did Pirates of the Caribbean set sail for Anaheim? From Jungle Cruise to Star Wars: Galaxy’s Edge and beyond, Disney parks have amazed millions – and this is the story of how they did it.