Secret Invasion
In Marvel Studios’ new series “Secret Invasion,” set in the present day MCU, Nick Fury learns of a clandestine invasion of Earth by a faction of shapeshifting Skrulls. Fury joins his allies, including Everett Ross, Maria Hill and the Skrull Talos, who has made a life for himself on Earth. Together they race against time to thwart an imminent Skrull invasion and save humanity.