Friesland - Landfluchten
Enno Redenius is found murdered on his farm, leading the Leer police to investigate who might benefit from the death of the founder of a civic group. This initiative opposes the rise in vacation home quotas and advocates for affordable housing in the region, sparking questions about hidden motives and community tensions.