Lassie
Zoe tells how Lassie led her through fire when Harvey left to get help during a forest blaze.
Zoe and Harvey join a park treasure hunt and must work together to overcome rivalry.
Trick-or-treating gets tense when a child vanishes, but Lassie helps guide them to safety.
Zoe risks a storm to rescue a cub but needs Harvey and Lassie to bring her home.
Lassie must choose who to save when thefts at an archaeological site put Zoe and Harvey in danger.
Zoe earns Doctor Dudley’s trust to prove a nature preserve plan is truly worthwhile.
Zoe and Harvey discover truths about Beth as danger grows in the glacier valley.