Jenseits der Spree
The Berlin-Köpenick police department welcomes a unique addition. Robert Heffler, a former chief detective who requested a transfer three years ago from a high-pressure crime unit to become a dispatcher in Köpenick due to personal reasons. Now as part of this new team, Heffler navigates the challenges of his repositioned role.
A drowned partygoer’s death reveals revenge and manipulation beneath the surface.