Frühling - Das Mädchen hinter der Tür
Leslie's tragic car accident unexpectedly brings Maria Ronzheimer's hidden situation to light. Known as an animal hoarder, Maria is now in urgent need of support. Katja, despite being on a planned two-week vacation, decides to step in. While helping Maria, she also takes on the care of Catrin Zerbe’s daughter Greta and her friend Emily, giving them shelter while Catrin sets off on a long-awaited trip with her brother Simon Fries.